Opel Olympia

1935-ben a Berlini Nemzetközi Automobilkiállítás legnagyobb szenzációja az Opel vadonatúj, középkategóriás Olympia típusa volt. A General Motors és a Budd autóipari beszállító közös kísérletei után ez lett az egyik legelső teljesen önhordó szerkezetű, sorozatgyártású autó a világon.

Cadillac Coupe de Ville

A hétliteres V8-as motor két évig maradt gyártásban, maga az ötödik generáció pedig 1984-ig. Az ötödik generációs széria volt az első, ahol a hátsó kerekek nem kaptak borítást.

Maserati Merak

A korábbi névadási gyakorlattól eltérően a Merak név nem egy viharos szélre utalt, hanem a Nagy Medve csillagkép egyik csillagára. A letisztult formaterv Giorgetto Giugiaro munkája.

Triumph Spitfire

A Spitfire egyik nagy előnye, hogy az autó egész eleje felnyitható, így a motorhoz könnyű hozzáférni. A Spitfire egészen 1980-ig maradt gyártásban.

Austin 7 Ulster Replica

A Múzeum rossz állapotú Austin 7-ének alapjaira a brit Chris Gould és Rod Yates segítségével a múzeum restaurátora, Nagy Péter 800 órás munkával készítette el az Ulster alumíniumkarosszériás másolatát.

F.N. Model 1950

Ez az F.N. 1950 nevét a motor hengerűrtartalmáról kapta, és ez volt a cég utolsó modellje az első világháború előtt. Csupán néhány száz darab készült ebből a típusból, amely a korszak jellegzetes képviselője acetilénlámpával, szélvédő nélkül.